نحوه نوشتن کتاب کودکان در 12 مرحله (از یک ویرایشگر)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 120
نویسنده : James

و در آخر اینکه ، می توانید این پست کامل را بخوانید و درک درستی از نحوه نوشتن کتاب کودک داشته باشید ، اما اگر می خواهید تجربه کامل و عمیق را با حتی اطلاعات بیشتر ، فیلم ها ، PDF ها ، آزمونها و تمرینات بیشتر داشته باشید ، می توانید از من استفاده کنید. دوره 30 ویدئویی در مورد چگونگی نوشتن کتاب کودک به نام " دو هفته به بهترین کتاب شما برای کودکان ".

و اگر فقط چند سؤال دارید که با کتاب فرزندانتان چه کاری باید انجام دهید ، تا انتها رد شوید و سوالات متداول را بخوانید. من احتمالاً به آنچه شما از آن تعجب می کنید رسیدگی می کنم ، و اگر اینگونه نباشد ، نظر دهید و من به آن پاسخ می دهم

باشه ، چنگ بزن و آماده شو! این 12 مرحله برای نوشتن کتاب کودکان است.

1. بهترین ایده خود را پیدا کنید

احتمالاً از قبل ایده ای دارید ، اما باید روی اصلاح آن کار کنید. در اینجا آمده است:

"کتاب کودکان" Google و عباراتی که کتاب شما را توصیف می کند.

پس از یافتن کتاب هایی که مشابه هستند ، به خلاصه آن کتاب ها نگاه کنید.

دریابید که چگونه کتاب شما متفاوت از چاپ شده است.

این ممکن است به نظر برسد که قبل از قرار دادن تمام وقت و انرژی خود را در یک کتاب بررسی کنید چه چیزی در آنجا وجود دارد ، اما نویسندگان زیادی این کار را نمی کنند! این فقط تحقیقات اساسی است که شما می توانید در 2 دقیقه انجام دهید که به شما کتاب های رقیب را می بخشد.

وقتی من بیشتر نویسندگان را طی این فرآیند هدایت می کنم ، می فهمند که ایده آنها قبلاً درباره آنها نوشته شده است. اکنون ، این لزوما چیز بدی نیست - در واقع ، این اثبات این است که کودکان می خواهند در مورد موضوع خود بخوانند!

ترفند این است که یک پیچ و تاب برای داستان خود داشته باشید که آن را متفاوت می کند. اگر داستانی در مورد قلدری است ، شاید کتاب شما داستان را از نظر قلدری بیان کند! یا اگر داستانی در مورد سگ است ، این سگ را یک ولگرد یا کور از یک چشم بسازید.

شاید داستان شما متفاوت باشد زیرا در پایان جای تعجب دارید ، یا شاید متفاوت باشد زیرا به خاطر یک گروه سنی بزرگتر یا جوان تر است ، یا شخصیت شما یک راهنمای جادویی مانند پری یا جن دارد که بتواند آنها را در مسیر سفرشان سوق دهد. فقط یک پیچ و تاب اضافه کنید که آن را از سایر کتابها متمایز می کند.

2. شخصیت اصلی خود را توسعه دهید

من هر سال صدها کتاب کودک ویرایش می کنم و بهترین کتاب ها شخصیت های منحصر به فردی دارند. آنها به نوعی دزدگیر هستند. آنها یک عادت خنده دار دارند. آنها عجیب به نظر می رسند. آنها متفاوت از همه صحبت می کنند.

اما وقتی کتابی را می بینم که شخصیت اصلی از هر کودکی که می شناسم قابل تشخیص نیست ، این مرا نگران می کند. شما شخصیتی را نمی خواهید که در هر کودک قرار داشته باشد ، شما یک شخصیت اصلی را می خواهید که احساس واقعی بودن می کند.

توصیه من این است که یک پرسشنامه شخصیت را طی کنید و بفهمید که درباره شخصیت خود چقدر می دانید.

شخصیت اصلی شما چه می خواهد؟

بهترین / بدترین عادت آنها چیست؟

آیا آنها برونگرا یا درونگرا هستند؟

آنها چگونه متفاوت از همه صحبت می کنند؟ (گفته های زیبا ، تکرار عبارت / کلمه ، گویش ، حجم بالا / کم)

آیا به خودشان شک دارند یا شجاعت زیادی دارند ؟

آیا آنها حیوانات خانگی دارند؟ (یا شخصیت حیوانات شما صاحبان انسان دارد)

چه چیزی باعث می شود شخصیت اصلی شما احساس خوشبختی کند؟

آیا آنها اسرار دارند؟

این شخصیت چه می تواند انجام دهد که بسیار از شخصیت باشد؟

چه چیزی این شخصیت را دوست دارد که بیشتر مردم دوست ندارند؟

اکنون به خود اختصاص دهید که چند نفر فوراً می دانستید:

8 - 10

من هزار روبان طلا به شما می دهم. شخصیت شما احتمالاً مانند شما یک شخصیت واقعی است.

6 - 7

کارت عالی بود! شما عمیقا به شخصیت خود فکر کرده اید.

5 و پایین

قبل از شروع نوشتن چند پرسشنامه شخصیت دیگر بگیرید.

اگر سؤالات بیشتری دوست دارید ، من در دوره خود نسخه گسترده ای از این پرسشنامه را دارم.

3. طول مناسب را بنویسید

تعداد کلمات مناسب برای کتاب شما چیست؟

این احتمالاً رایج ترین سؤالی است که از من پرسیده می شود ، و همچنین سوالی است که بیشتر نویسندگان در آن اشتباه می گیرند.

درنهایت ، باید بفهمید که در چه محدوده سنی می نویسید ، و سپس در آن تعداد کلمات بنویسید.

طول کتاب کودک طول کتاب عکسبیشتر نویسندگان مشغول نوشتن کتاب های عکس در سنین 3 - 7 سال هستند - این رایج ترین طبقه است. اگر این شما هستید ، پس از 750 کلمه شلیک کنید. این نقطه شیرین است.

اگر بیش از 1000 کلمه کتاب بنویسید ، غرق هستید. کاملاً باید آن را زیر 1000 کلمه نگه دارید. این بی نظیرترین قانون در کل صنعت است. به طور جدی ، تمام قلم های قرمز را برداشته و برش بزنید و بکشید تا زمانی که آن را سفید نکنید.

4- داستان را به سرعت شروع کنید

بسیاری از کتابهای منتشر نشده کودکان ، توجه کودک و والدین را به خود جلب نمی کنند ، و دلیل آن این است که خیلی کند شروع می شود. اگر داستان شما درباره کودک است که به سیرک می پیوندد ، باید در صفحه اول یا دوم بپیوندند.

در مورد زندگی این کودک پشت صحنه نشوید. صحنه را تنظیم نکنید یا به ما بگویید چه فصلی است.

فقط سیرک را وارد شهر کرده و در اسرع وقت کودک را تبدیل به دلقک یا راه راه راه رفتن یا شیروانی کنید.

شما چنین فضای كوتاهی برای گفتن داستان خود دارید كه دیگر نمی توانید هدر دهید. قدم زدن داستان های کودکان به طور کلی سریع و زودگذر حرکت می کند ، بنابراین با سرعتی لاک پشت ننویسید.

به عنوان مثال ، به کتاب عکس HippoSPOTamus نگاه کنید. به نظر شما چه موقع هیپو نقاط قرمز را در قسمت زیرینش کشف می کند؟

بله ، در صفحه اول است.

و آن رویداد کل داستان را آغاز می کند.

کتاب خود را که به سرعت شروع کنید نیز شروع کنید.

5- مسئله اصلی را مشخص کنید

هر شخصیت یک مشکل دارد. این می تواند یک راز باشد ، می تواند یک فرد باشد ، می تواند یک بحران اعتماد به نفس باشد. این مشکل همان چیزی است که آنها برای کل کتاب با آنها مبارزه خواهند کرد.

بیشتر کتاب موانعی خواهد بود که شخصیت اصلی باید قبل از حل مشکل آنها ، مانع آن شود.

در اینجا اشتباهات اصلی است که نویسندگان با مشکل اصلی شخصیت خود مرتکب می شوند:

شخصیت خیلی راحت مسئله را حل می کند . شخصیت خود را واقعاً مبارزه و شکست بخورید. در حالت ایده آل ، شخصیت اصلی قبل از حل این مشکل حداقل باید سه بار شکست بخورد و شاید به اندازه پنج برابر شکست بخورد (اگر برای بچه های بزرگتر می نویسید).

یک سری موانع وجود ندارد . در راه کاراکتر برای حل مسئله ، شخصیت اصلی باید در مقابل یک کل موانع قرار بگیرد. آیا او را مجبور به شکست یک مانع و سپس voila نیست! مشکل حل شد. برای ساخت یک کشتی موشکی برای پرواز به فضا ، شخصیت اصلی باید بعضی از قسمت ها را از دست بدهد ، مادرش باید او را برای شام صدا کند ، دوستش باید به او بگوید که کار نخواهد کرد ، باید باران ببارد و غیره.

شخصیت به اندازه کافی به حل مسئله اهمیت نمی دهد . این باید یک مشکل بزرگ برای کودک باشد - آنها باید احساس کنند که این یک مسئله زندگی و مرگ است ، حتی اگر مشکل واقعی فقط یک دکمه گمشده باشد. تا زمانی که کودک احساس کند این یک مشکل عظیم است ، خواننده احساس خواهد کرد که این یک مشکل بزرگ است.

6. از تکرار استفاده کنید

کودکان عاشق تکرار هستند! والدین عاشق تکرار هستند! ناشران عاشق تکرار هستند!

همه عاشق تکرار هستند!

اگر چیزی را در کتاب کودکان خود تکرار نمی کنید ، قرار نیست یک کتاب عالی برای کودکان باشد.

منظور من این است که همه دکتر سوس اساساً با تکرار ساخته شده است (و او بسیار الهه کتب کودکان است).

در اینجا سه ​​نوع تکرار وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

تکرار یک کلمه یا عبارت در صفحه

تکرار یک کلمه یا عبارت در کل کتاب

تکرار ساختار داستان

هر کتابی که قافیه هایش از تکرار کلمات مشابه استفاده کند ، من معتقدم که تکرار ساختار داستان حتی از تکرار زبان مهمتر است.

و اگر می خواهید در مورد تکرار اطلاعات بیشتری کسب کنید ، چه از نظر تکرار کلمات / عبارات و چه ساختاری که تکرار شود ، لطفاً دوره کتاب کودکان من " دو هفته به بهترین کتاب کودکان شما " را بررسی کنید. این مجموعه ای از 30 فیلم است که می توانید با سرعت دلخواه خود از آنها فیلم بگیرید و هر آنچه را که باید بدانید در مورد چگونگی نوشتن یک کتاب کودک بدانید یاد می گیرید.

در مورد چگونگی نوشتن ، ویرایش و انتشار كتاب های كودكان ، از مشاوره های تخصصی تری بهره بگیرید

30 فیلم

تمرین آزمونها ، PDF های جایزه و تمرین های نوشتن را انجام دهید

7. برای Illustrators بنویسید

یکی از مشاغل اصلی نویسنده ، تنظیم تصویرگر برای موفقیت است.

اما بسیاری از نویسندگان به این فکر نمی کنند که چه ماده ای را به تصویرگر ارائه می دهند.

اگر کتابی دارید که در خانه بین دو شخصیت قرار دارد ، تصویرگر واقعاً در تلاش است تا چیزی را که از نظر بصری جالب است جلب کند.

تصویرگر خوب می تواند کتاب شما را به طور اساسی بهبود بخشد ، اما آنها همچنین با آنچه به آنها می دهید کار می کنند. بنابراین به آنها بیشتر بدهید.

ساختمان های سرگرم کننده خود را برای تنظیم خود انتخاب کنید (آن را به جای مدرسه در گلخانه قرار دهید)

به شخصیت های اصلی خنده دار فکر کنید (یک لمور خیلی جالب تر از یک سگ است)

بیرون از فضای باز به جای اینکه داخل خانه شوید (مزارع گندم سرگرم کننده تر از اتاق خواب هستند).

داخل مکانهایی مانند مدرسه تصویرگران را محدود می کند: گزینه های خارج از منزل در خارج از منزل گزینه های بیشتری را ارائه می دهد:

به یاد داشته باشید ، ناشر فقط کتاب شما را روی کلمات ارزیابی نمی کند. آنها در حال فکر کردن در مورد ترکیب بین حرف های شما و تصاویر تصویرگر هستند. اگر نیمی از کلمات را ارائه ندهید ، آنها می گویند نه.

و اگر خود نشر می کنید ، تصاویر خوب برای کودک بسیار سرگرم کننده تر هستند!

8- به سرعت داستان را تمام کنید

وقتی مشکل اصلی داستان برطرف شد (گربه پیدا شد ، قلدر می گوید متاسفم ، دو دختر دوباره دوست می شوند) شما فقط یک صفحه یا دو صفحه دارید تا کتاب را تمام کنید.

از آنجا که داستان تمام شده است ، دیگر هیچ تنشی برای خواننده وجود ندارد ، به این معنی که آنها انگیزه زیادی برای ادامه خواندن ندارند. پس آنها را یاری کنید و هرچه سریعتر کتاب را تمام کنید.

در اصل ، شما می خواهید نتیجه گیری رضایت بخش ارائه دهید و تمام داستانهای داستانی را بپیچانید.

یکی از ترفندهای مورد علاقه من برای پایان دادن به تکنیکی است که کمدین های استندآپ به نام "بازگشت به عقب" استفاده می کنند. این در شرایطی است که آنها برای پایان دادن به کارهای روزمره خود به یک شوخی از مجموعه قبلی خود ارجاع می دهند.

می توانید با مراجعه به چیزی در 5 یا 6 صفحه اول کتاب ، از این موارد در کتاب های کودکان استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر شخصیت اصلی آنقدر روی یک گل بنفش بنفش متمرکز شده بود که دور می شد و گم می شد ، پس از یافتن صفحه وی ، ممکن است این صفحه بگوید: "و از آن پس او فقط لیسپوپ های قرمز را لیسید!"

9. عنوان خود را انتخاب کنید

حالا ممکن است بگویید: چرا ما بعد از اینکه همه نوشتارها را انجام دادیم ، عنوان را تصور می کنیم؟ سؤال خوبی بود.

واقعیت این است که بسیاری از نویسندگان تا بعد از نوشتن کتاب ، جوهر داستان خود را نمی دانند. بنابراین می توانید یک عنوان موقت داشته باشید ، اما فقط بدانید که احتمالاً بعد از اتمام آن را تجدید نظر می کنید.

و تجدید نظر خوب است! همه تجدید نظر می کنند. از تغییر عنوان خود چندین بار نترسید تا وقتی که به یک مورد صحیح برخوردید.

همچنین عنوان عنوان ابزار شماره یک بازاریابی کتاب شما است. بیشتر خوانندگان تصمیم می گیرند که آیا کتاب شما را از این عنوان انتخاب کنند یا خیر. این بدان معناست که انتخاب عنوان ممکن است مهمترین کاری باشد که انجام می دهید (اگرچه احتمالاً با انتخاب تصویرگر کراوات است).

از حروف اول (مشابه) استفاده کنید . بگویید کتاب شما درباره ماجراجویی امی است که یک علفزار کامل و مملو از خشخاش را پیدا می کند ، و اینکه چگونه او ماوس را در آنجا دوست داشت.

عنوان نکنید: "ماجراجویی امی با خشخاش"

عنوان را انجام دهید: "موس در علفزار"

از عنوان توصیفی استفاده نکنید . بسیاری از افراد فقط مطالب کتاب خود را در این عنوان شرح می دهند ، اما من در مورد این هشدار می دهم. به عنوان مثال ، كتابی درباره پسری وجود دارد كه از طریق یك كتابخانه وسیع در حال جستجو است تا كتاب ویژه ای درباره زندگی ابدی را پیدا كند. عنوان این کتاب چیست؟

آیا نمی: "کتابخانه گسترده" (خسته کننده)

این کار را نکنید: "The Hunt Library" (این بهتر است. "شکار" کلمه خوبی است ، و دسته کوچک موسیقی جاز با کتابخانه جذاب است)

انجام دهید: "چگونه برای همیشه زندگی کنیم" (این عنوان واقعی است ، و فوق العاده است. این نام کتابی است که پسر در جستجوی آن است و به خواننده اجازه می دهد تا بداند که مباحث عمیقی درباره آنها بحث خواهد شد).

از عنوان Action استفاده کنید . شما در عنوان خود انرژی می خواهید. یک عنوان بدون شک شانس کتاب شما را به طور قطع خراب می کند. این بدان معناست که می خواهید افعال فعال سرگرم کننده را در عنوان خود به جای انفعال قرار دهید.

آیا نکنید: "روز شگفت انگیز جانی"

این کار را انجام دهید: "کاپیتان جانی دکتر Doom را شکست می دهد" (کاپیتان جانی باعث بازیگوش تر می شود ، ما فعل فعال "شکست" را داریم و دکتر Doom از تمسخر استفاده می کند).

از تکنیک رمز و راز استفاده کنید . آیا شما عنوانی را به خواننده می گویید که می خواهند درباره موضوع بدانند یا این باعث کنجکاوی آنها می شود؟ هدف شما ارائه اطلاعات کافی است که والدین می گویند ، "ها ، این جالب به نظر می رسد."

آیا نکنید: "پرنده در پنجره"

انجام دهید: "اوه ، اماکنی که می روید!" (چه مکانهایی؟)

آیا: "الیویا سیرک را نجات می دهد" (چگونه؟ می خواهیم بدانیم.)

انجام دهید: "چگونه یک فیل را بگیریم" (بیشتر به من بگویید!)

Google "کتاب کودکان [عنوان شما]" Google . شما می خواهید ببینید آیا این عنوان قبلاً گرفته شده است (یا اینکه عنوانی وجود دارد که خیلی نزدیک است). اکنون بگویید عنوان کامل شما قبلاً مورد استفاده قرار گرفته است. آیا هنوز هم می توانید از این عنوان استفاده کنید؟ خب بله. افراد در واقع نمی توانند عناوین حق چاپ را چاپ کنند. اما شما دشوار است که کتاب خود را از آن کتاب متمایز کنید ، بنابراین همیشه بهترین ایده نیست.

عنوان خود را با کودکان و بزرگسالان آزمایش کنید . این مهم است که ببینید چگونه کودکان به عنوان شما واکنش نشان می دهند. آیا آنها هیجان زده هستند؟ آیا به نظر می رسد آنها حوصله دارند؟ اما به یاد داشته باشید که کودکان کسانی نیستند که کتاب می خرند - والدین هستند. بنابراین بسیاری مطمئن هستند که آن را گزاف گویی برخی از بزرگسالان و همچنین واکنش آنها می کنند.

10. یک استراتژی تجدید نظر: پیاده روی تابلو کنید

بیشتر کتابهای منتشر نشده عکس بسیار پر حرف هستند.

در حقیقت ، اگر با ناشران و نمایندگان صحبت کنید ، آنها می گویند طولانی بودن کتابهای کودک یکی از اصلی ترین مواردی است که باعث می شود آنها یک کتاب را رد کنند.

در اینجا یک روش تجدید نظر وجود دارد که رفع آن مشکل را برطرف می کند. تک تک کلمات ، هر عبارت منفرد ، هر جمله را "پیاده روی تابلو" بساز.

به عبارت دیگر ، شما آن را برجسته کرده و روی دکمه حذف (این لحظه "پیاده روی تابلو" است) می روید و از خودتان می پرسید: اگر این را قطع کنم ، آیا داستان دیگر معنی نخواهد داشت؟

اگر داستان هنوز معنی پیدا می کند ، آن عبارت / جمله را فشار دهید و آن را حذف کنید.

اگر داستان معنی نداشته باشد ، آن کلمه یا عبارت یا جمله ای دوباره به دست می آید (حداقل در این دور از ویرایش!).

به طور کلی ، هرچه کتاب فرزندان شما کوتاه تر باشد ، شانس بیشتری برای ناشران / عوامل آن را خواهید داشت و شانس بهتری برای دلخوشی کودکان و والدین خواهید داشت (برای ذکر این که کتاب های کوتاه تر برای تصویر سازی ارزان تر نیست - و تصویر سازی گران است!) .

11. نحوه یافتن ویرایشگر

هنگامی که کتاب خود را نوشتید ، واقعاً باید نظر متخصص را بدست آورید تا به شما در بهبود آن کمک کند. یک ویراستار بهترین سرمایه گذاری در کتاب شما خواهد بود. از این گذشته ، من می دانم که شما آنچه را که نوشتید را دوست دارید ، اما ترفندها و تکنیک های زیادی برای نوشتن وجود دارد که می تواند تجربه خواننده را بهبود ببخشد ، و به همین دلیل به ویراستار احتیاج دارید.

دو ویراستار کتاب کودک مختلف وجود دارد.

اول ، ویرایشگرهای توسعه (که به آن ویرایشگر محتوا نیز گفته می شود) وجود دارد. این ویراستاران هستند که به شما در بهبود مفهوم داستان ، طرح ، شخصیت ها ، پیکربندی و موارد دیگر کمک می کنند تا بهبود یابند. آنها به تصویر بزرگ نگاه می کنند و به شما در تجدید نظر در کتاب خود کمک می کنند.

پس از استفاده از ویرایشگر توسعه ، به ویرایشگر کپی (که به آن اصطلاح خوانده می شود) نیز احتیاج دارید. این ویرایشگر است که کلیه قالب بندی ها ، دستور زبان ها ، هجی ها ، طول فعل ها ، سبک و سایر جزئیات کوچک را اصلاح می کند. آنها کتاب شما را حرفه ای جلوه می دهند.

بعضی اوقات ویرایشگرانی پیدا خواهید کرد که بتواند هر دو کار را انجام دهد ، اما شما نمی توانید هر دو را به طور همزمان انجام دهید - شما باید قبل از شروع کار با همه جزئیات کوچک ، همه اصلاحات تصویر بزرگ را انجام دهید.

در هنگام جستجوی ویرایشگر ، یک لیست چک مفید وجود دارد.

ویرایشگر شما باید شخصی باشد که مدتی در صنعت بوده است.

ویرایشگر شما باید نمونه هایی از کتاب های منتشر شده کودکان را که ویرایش شده است ، داشته باشد.

ویرایشگر شما باید توصیفاتی از نویسندگان راضی داشته باشد.

سردبیر شما باید عضو SCBWI (انجمن نویسندگان کتاب و تصویرگران کتاب کودکان) باشد.

هزینه ویراستاران بسیار متفاوت است ، اما اگر شما حداقل 300 دلار - 500 دلار نمی پردازید ، احتمالاً کسی را بدون تجربه زیاد در صنعت می گیرید. و شما نمی خواهید یک مبتدی با کتاب خود به هم بریزد.

اگر می خواهید مرا به عنوان ویراستار استخدام کنید ، خدمات من را در صفحه ویرایش کتاب کودکان من بررسی کنید.

درباره ویرایش کتاب خود از یک ویرایشگر کتاب کودک مطلع شوید .

یا دوره کتاب فرزندانم را بررسی کنید!

12. نحوه یافتن تصویرگر

این مهمترین مرحله از روند پس از کتاب است.

تصویرگر گرانترین گام برای انتشار کتاب کودکان خواهد بود ، بلکه مهمترین آن برای یک کتاب موفق است. هرچه بیشتر در این مرحله هزینه کنید ، کتاب شما بهتر به نظر می رسد.

وقتی مشغول تصویرگری هستید ، این همان چیزی است که باید از آنها بخواهید:

برای دیدن نمونه هایی از کارهای قبلی (سبک آنها را دوست دارید؟)

برای دیدن نسخه ای از قرارداد (آیا آنها حقوق را حفظ می کنند یا شما؟)

چه مدت طول خواهد کشید (برای میانگین زمان متوسط ​​به نمودار زیر نگاه کنید)

این که آیا آنها همچنین طرح ، نوع و طراحی کتاب را انجام می دهند (در غیر این صورت باید یک طراح کتاب را بعداً استخدام کنید)

اطمینان حاصل کنید که شما واقعاً عاشق سبک تصویرگر هستید ، و مطابق با دید شما برای آنچه می خواهید کتاب باشد.

آنچه در ذیل بسیار مهم است.

شما فقط نمی توانید کلمات را به تصویر بکشید و انتظار دارید که آنها خوب به نظر برسند. داشتن یک ازدواج خوب بین متن و تصویر ضروری است. شما می خواهید در مورد فکر کنید:

قلم این فوق العاده مهم است. من بسیاری از کتاب های کودکانه منتشر شده را می بینم که فونت اشتباه را انتخاب کرده اند و از نظر ظاهری آشکار است. شما نیاز به یک تصویرگر دارید تا به شما کمک کند دقیقاً فونت مناسب را انتخاب کنید تا با تصاویر مطابقت داشته باشد.

اندازه قلم . این نیز مهم است. این باید در کل کتاب سازگار باشد و باید به خوبی با اندازه اشیاء موجود در تصویر جفت شود.

قرار دادن کلمات . اگر کلمات را در جای اشتباهی روی تصویر قرار دهید ، اساساً کل تصویر را خراب می کنید. این باید به دقت متعادل انجام شود و دستورالعمل های ترکیب خوبی مانند قانون سوم را دنبال کند. در حالت ایده آل ، کلمات باید تصویر را تقویت کنند نه اینکه از آن خدشه دار شوند.

شکستن صفحه چه کلماتی باید در کدام صفحات حرکت کنند؟ این موضوعی است که شما باید قبل از شروع کار با تصویرگر خود صحبت کنید. آنها باید در این مورد حرفی بزنند - فقط به آنها نگویید که چگونه می خواهید صفحات شکسته شوند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است این ایده را داشته باشند که دو صفحه ای بدون هیچ کلمه ای پخش شود ، یا یک جمله را از چند صفحه جدا کند ، یا یک صفحه با چند جمله در آن داشته باشد و صفحه بعد فقط با مختصر. عبارتی برای تأکید این اشتباه شماره یک است که من ابتدا نویسندگان / تصویرگرها می بینند: آنها در هر صفحه یک مقدار متن دارند (معمولاً یک جمله واحد).

بنابراین یا تصویرگر را برای انجام طراحی کتاب استخدام کنید ، یا یک طراح کتاب را استخدام کنید. اما فقط فونت ها و جایگذاری ها و اندازه فونت ها را به تنهایی انتخاب نکنید - از یک طراح کتاب کمک بگیرید.

سؤالات متداول از نویسندگان

س: آیا می توانم از کتاب خود حق چاپ داشته باشم؟

نظرات مختلفی در این مورد وجود دارد ، اما به طور کلی من می گویم خیر. لازم نیست نگران کسی باشید که کتاب شما را سرقت کند. اگر به مسیر نشر سنتی بروید ، ناشر آن را برای شما از حق چاپ استفاده می کند. اگر به مسیر خود نشر بروید ، در حال حاضر مالک آن هستید همان لحظه ای که آن را نوشتید ، بنابراین دریافت حق چاپ فقط به شما محافظت می کند.

حال اگر قصد دارید ناخن های خود را به نجوا بکشید تا نگران این موضوع باشید ، فکر خود را راحت کنید. اگر در آمریکا زندگی می کنید ، به وب سایت دفتر حق چاپ ایالات متحده بروید و می توانید کمتر از صد دلار ثبت نام کنید. من شما را از طریق مراحل انجام این کار در دوره کتاب کودکان خود قدم می زنم.

س: آیا من قبل از ارسال کتاب به ویراستاران ، ناشران و نمایندگان نیاز به تصویرسازی دارم؟

این NO سخت و سریع است. ویراستاران می خواهند به تنهایی با زبان کار کنند ، بنابراین مگر اینکه کتاب شما به معنی تصویرسازی نیاز داشته باشد ، شما نمی خواهید تصاویر را بفرستید. حتی در این صورت ، می توانید توضیحات تصویر را به راحتی در براکت ها قرار دهید [مانند این].

ناشران همیشه همیشه تصویرگران خود را استخدام می کنند ، بنابراین خودتان را پس انداز کنید و متن را به تنهایی ارسال کنید. دلیل این امر این است که انتخاب تصویرگر یک تصمیم بازاریابی است (آنها باید آنها را بسازند ، نه شما) و به این دلیل که یک تصویرگر خوب می تواند 20 هزار دلار هزینه داشته باشد. شما احتمالاً چنین پولی ندارید که در آن اطراف باشد.

حالا اگر تصویرگر باشید چه می کنید؟ خوب ، پس شما می خواهید تصاویر ارسال کنید. اما اگر شما رد کنید ، می تواند به دلیل داستان یا به دلیل تصاویر باشد ، و گاهی اوقات نمی دانید پیوند ضعیف چیست.

با این وجود ، به طور کلی ، ماموران به دنبال نمایندگی نویسندگان / نویسندگان بسیار بیشتر از آنچه که فقط به دنبال نمایندگی نویسندگان باشند ، هستند. دلیل این امر این است که تصویرگران کتاب کودکان درآمد بیشتری از نویسندگان کتاب کودکان کسب می کنند (با عرض پوزش ، این فقط به همین صورت است).

س: آیا می توانم توافق نامه عدم افشای درخواست کنم؟ (NDA)

اگر می خواهید ، می توانید ، اما احتمال اینکه خرس شما را بخورد از کسی که کتاب شما را سرقت می کند ، شانس بیشتری دارید.

 

علاوه بر این ، اگر آنها آن را سرقت کنند ، می توانید به راحتی از آنها شکایت کنید و از تمام سود و سود آن استفاده کنید ، بنابراین انگیزه زیادی برای کسی وجود ندارد که کتاب شما را بدزد.

حقیقت این است که نویسندگان بیشتر از آنچه اتفاق می افتد نگران این موضوع هستند. توصیه من این است که تمام انرژی خود را برای ایجاد بهترین کتاب کودکانه که می توانید بسازید ، قرار دهید و اگر کتاب خوبی دارید ، عامل / ناشر / ویراستار می خواهد با شما همکاری کند ، نه اینکه از شما دزدی کند.

س: آیا شما نماینده ادبی من هستید؟

نه ، من یک ویراستار هستم و نقش یک سردبیر و نماینده ادبیات بسیار متفاوت است. وظیفه یک ویراستار این است که به شما در ساخت کتاب فرزندانتان به بهترین شکل ممکن کمک کند. نقش یک نماینده ادبی این است که با هم ساز بازی کند و ناشر پیدا کند که نوع دقیق کتاب شما را می خواهد.

با این حال ، اگر در لیست نامه الکترونیکی کتاب فرزندان من ثبت نام کنید (از طریق پاپ آپ در این صفحه) من لیستی از عوامل کتاب کودکان را برای شما ارسال می کنم.

س: آیا من در یافتن ناشر به من کمک خواهید کرد؟

این عمدتا نقش یک نماینده ادبیات است ، اما من یک لیست در Bookfox از 30 ناشر دارم که بدون نماینده ادبیات ارسال می پذیرند.

و اگر من را برای ویرایش استخدام می کنید ، گاهی اوقات می توانم به چند ناشر توصیه کنم که ممکن است کتاب شما مناسب باشد ، اما این مانند معاملات دست و پا زدن نیست. ناشران تعداد زیادی مورد ارسال را دریافت می کنند و باید کتابهایی را که می دانند می توانند بفروشند ، تهیه کنند.

س: یک نماینده یا ناشر در هر سال چه تعداد ارسال را دریافت می کند؟

ممکن است یک نماینده اولیه در سال 2،000 - 3000 ارسال داشته باشد ، در حالی که یک نماینده مستقر ممکن است 3000 - 8000 ارسال ارسال داشته باشد.

ناشران که ارسال مطالب را قبول می کنند ، از بین 2،000 ارسال تا 15000 ارسال ارسال به جایی می رسند ، گرچه تقریباً همه ناشران که تعداد زیادی از ارسال ها را شروع می کنند ، از پذیرش ارسال ها خودداری می کنند (زیرا هزینه استخدام کردن افراد برای پرداختن به آن همه ارسال ها بسیار زیاد است).

منظور کتاب های دانلودی من این نیست که شما را دلسرد کنم بلکه فقط به شما کمک می کنم درمورد اینکه آیا باید خود منتشر کنید یا به دنبال یک ناشر سنتی هستید ، تصمیم آگاهانه بگیرید. فرود یک نماینده یا ناشر واقعا کار سختی است و می تواند زمان و کار زیادی را ببرد.

نکته جالب در مورد خود نشر این است که طی یک هفته می توانید کتاب خود را در دستان خود نگه دارید.

س: آیا باید خودم منتشر کنم یا به دنبال یک ناشر سنتی هستم؟

بنابراین برای خودنویس ، نکات جالب توجه زیادی وجود دارد: هیچ زمان انتظار وجود ندارد ، و شما کنترل کامل پروژه (مانند هنر جلد و تصویرگری) را به دست می آورید ، و اگر تمام این کار را انجام دهید ، هزینه زیادی وجود ندارد.

اما ... شما باید خود بازاریابی را انجام دهید ، و کسی را ندارید که بتواند روند کار شما را راهنمایی کند ، و شما اعتبار انتشار یک ناشر سنتی را ندارید. اگر واقعاً اهل کار هستید و فکر می کنید در مورد کتاب خود می توانید این کلمه را به دست آورید باید خود نشر کنید.

برای انتشارات سنتی ، موارد جالب دیگری نیز وجود دارد: شما یک پیشرفت را دریافت می کنید (پول خوب است!) ، آنها با تمام نسخه های چاپی ، ISBN ، تصاویر ، جلد هنری ، و غیره اداره می شدند و راهنمایی هایی در مورد نحوه انجام این کار به شما می دهند. بازاریابی و ترفیع.

اما… پذیرش یک نماینده یا ناشر بسیار دشوار است. بعضی اوقات مجبور هستید که داستان را برای یک یا دو سال ارسال کنید ، و ارسال کنید به صد فروشگاه یا بیشتر. اگر صبر زیادی دارید این مسیر را طی کنید و می خواهید این کتاب به مخاطبان گسترده تری برسد.

بنابراین بیایید 12 نکته اصلی را مرور کنیم:

بهترین ایده خود را پیدا کنید

شخصیت اصلی خود را توسعه دهید

طول مناسب را بنویسید

داستان را سریع شروع کنید

مشکل اصلی را بفهمید

از تکرار استفاده کنید

برای Illustrations بنویسید

به سرعت داستان را تمام کنید

عنوان خود را انتخاب کنید

یک استراتژی تجدید نظر: پیاده روی تخته شوید

چگونه ویرایشگر پیدا کنیم

چگونه یک تصویرگر پیدا کنیم

اگر این مطالب مفید بود و اگر سؤال دیگری دارید ، لطفاً در زیر نظر دهید .

همچنین لطفاً مرا بررسی کنید:

دوره کتاب کودک - "دو هفته به بهترین کتاب کودک شما"

ویرایش کتاب کودکان - به من اجازه دهید کتاب شما را یاری کنم.

و صفحه من از ناشران کتاب کودکان .





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: